lørdag 13. april 2013

Sjokolade eske m/mål.

Hei og en god lørdag!
Jeg har fått så mange spørsmål om målene på esken til sjokolade hjertet. Det jeg har gjort er at jeg har tatt målene fra en orginal eske og laget meg min egen. Altså ingen hokus pokus her:)


Du trenger 2 Bazzill 1.til lokket og 1.til esken.
Her har jeg skåret ut esken. 25,2 x26,7cm.

Fals etter målene på bildet.

Brett og klipp slik at esken ser slik ut.

Deretter limer du esken sammen sånn her.

Her har jeg skåret ut to stk på 14x15cm til lokket og bunnen. Lim lokket på flippen og lim esken til bunnen.

Da er esken klar for dekorering.


Motivet jeg har brukt er fra Stempelglede fargelagt i disse fargene:
BV29-25-23-20
YR07-04.Y38-35-21
YG97-95-93-91
CI-0.Blender.


Håper dere får glede av denne lille forklaringen her. Om noe er uklart er det bare å spørre.

Har brukt diverse produkter:




11 kommentarer:

Mette sa...

Wow, denne sjokoladeesken var rett og slett VAKKER!!!

ha en fin lørdag:)

Klem Mette

Torun sa...

Nydelig sjokolade eske, og så flott at du har lagt til mål! Skal lagres for senere bruk ja! Takk, snille du!

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig flott pyntet sjokoladeeske,det var så fint med crakle effekten på motivet.
Vi sees kanskje senere i dag :)hvis jeg kjenner deg igjen in real world da,tji hi.
Skal på kurs med Jill senere.

Klem,Kjersti

June sa...

For en lekkert pyntet eske! Takk for tips og mål på esken!
klem, June

RitaK sa...

Denne esken er rett og slett vakker ;-) De blomsterhjørnene i metall var veldig fine, hvor har du kjøpt de? Takk for at du deler tutorial :-)

Pinklady 68 sa...

Lekker sjokoladeeske!
Nydelige ark og flott layout!
Takk for at du deler tutorial:-)

God helg! Klem Laila.

Maritha sa...

Åhhh så fin....vilken bra idé och en bra tutorial :)

Kram kram

Marlies sa...

A gorgeous chocolate box! Very elegant with lovely papers and flower image. Thanks for the tutorial. hugs, Marlies

unni's scrappeboble sa...

Fantastisk flott da og tuuusen takk for at du deler malen :)

Lill Anita sa...

Flott pyntet eske.
Takk for du deler mål med oss.

Klem :)

Gabi Lied sa...

Das ist wirklich wundervoll! Alles passt so harmonisch zusammen und das Motiv ist wunderschön!